10 Mayıs 2016 Salı

ÖLÜM ŞARKSI - P.J. PARRISH

Ölüm Şarkısı kulübün nisan ayı için belirlediği kitaptı.P.J. Parrish iki kız kardeşin kullandığı ortak isim . New York Times’ın çok satan kitaplarından Louis Kincaid ve Joe Frye serilerinin yazarı Kristy Montee ve Kelly Nichols kardeşler, Edgar finalistliğinin yanı sıra Shamus,Anthony,International Thiller  gibi pek çok ödülün de sahibi.

Ölüm Şarkısı, seri dışı olan iki kitabından biri.Benim de okuduğum ilk P.J. Parrish kitabıydı.
Kız kardeşi öldürülen Matt,kardeşinin ipod unda ölmeden önce yüklendiği anlaşılan bir şarkı bulur ve ipuçlarını takip etmeye başlar.İpuçları işlenen diğer cinayetleri göstermektedir.Amerika’dan Paris'e,Londra'dan ve İskoçya'ya uzanan hikaye,oyunu bol olduğundan sürükleyiciliğinden hiç bir şey kaybetmeden ilerliyor.

Araştırdığımda kardeşlerin Türkçeye çevrilmiş başka kitabını bulamadım.Özellikle dedektif Louis Kincaid serisinin ciddi bir hayran kitlesi var,forumlar oluşturulmuş,yorumlar çok olumlu.Serinin ilk kitabı 2000 yılında çıkmış.Bu zamana kadar dikkate alınıp çevrilmediğine göre bundan sonra yayınlanır mı bilemiyorum.

Ölüm Şarkısı okuması çok keyifli bir ara kitap oldu benim için.Kesinlikle bir master-piece değil ama elimde sürünen birkaç kitabı kenara bıraktırıp,kendini iki günde okuttu ve bana o kafa karışıklığında inanılmaz iyi geldi. Yazarın diğer kitaplarını da arşivim için buraya ekliyorum .

Louis Kincaid Serisi 
Joe Freye Serisi
Seri Dışı


4 yorum:

  1. okumuştum ben de , sevdim sanırım :D şu anda aklımda çok kalmamış gerçi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ortalama bir kitap. Serisi olsaydı okurduk ama :)

      Sil
  2. Benim de okuduğum ilk P.J. Parrish kitabıydı. Ortalama ancak kolay okunabilir bir kitap.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum Tawannanna,en iyi yanı oydu :)

      Sil