2 Kasım 2015 Pazartesi

TRENDEKİ KIZ - PAULA HAWKINS



Pazarlaması çok iyi yapılmış beklenti yükselten bir kitap daha. Sıkı polisiye okuyucularını bence asla tatmin etmeyecek kurguyu ve vasat bir sonu allayıp pullayıp okuttular mı okuttular.Yaşasın book marketing tools  stratejileri …..
Paula Hawkins yeni neslin Alfred Hitchcock'u olarak takdim edilince,üstüne bir de Tess Gerritsen elinizden bırakamayacaksınız deyince;vaat edildiği gibi gerilim,heyecan ve zeka beklentisi içinde oldum.Kitap olsa olsa takıntılı bir aşk hikayesine yedirilmiş zayıf bir macera romanı olabilir.Sürekli tekrarlayan psikolojik travmaların,unutkanlıkların türün müdavimlerini sıkacağını düşünüyorum. Üstelik şıp diye katili bulacaklardır.
Ancak tüm bu beklentilerin ötesinde evet ben bir best-seller okumak istiyorum,tüm dünya okuyor ben eksik kalmayayım diyorsanız okuması rahat bir kitap. Hatta türe uzaksanız yukarıda yazdıklarımı unutun keyif bile alabilirsiniz.
Sırf bu pazarlama numaralarından dolayı merak etmeme rağmen Kafes’i alıp okumaya çekiniyorum. Arka kapağında şöyle muhteşem böyle bilmem ne yazan kitaplara güvenemiyorum artık.


8 yorum:

  1. ayyy heey ben de geçen hafta yazdım bunu gerilim severler için idare eder diye kafesi de yazdım. ikisini de birer gecede okudum iki gece arka arkaya. kafes de korku olarak hiç fena diil. ikisi de okuyup unutmalık kitaplar tabiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep :)) Rahat bir şeyler okuma psikolojisine kadar hiç acele etmeye gerek yok o zaman.

      Sil
  2. Merhaba blogbkesf etk geliyorum bloguma bekliyorum takopteyim

    YanıtlaSil
  3. Bu kitabı bende aldım ama seninde yazdığın gibi sıkı kitap okurları pek beğenmemişler. Bu nedenle soğudum . Ne zaman okurum bilemeyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında polisiye-gerilim diye pazarladıklarından beklentiyi yükseltti. Yoksa 1-2 günde okunacak kadar rahat bir kitap.

      Sil
  4. Kerem aldı bunu , ben de okuyacağım inş. sıra gelirse ve ben okuma hızımı geri alabilirsem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de okuma hızım bayağı düştü bu ara. Okuduklarımı da bloğa kaplumbağa hızında yazıyorum zaten :))

      Sil