27 Şubat 2015 Cuma

SON HÜKÜM - MICHAEL CONNELLY

Polisiye grubuyla her ayın 15'inde bir kitap seçip okuma kararı aldık. Son Hüküm çoğumuzca uzun zamandır beklenen aslında bir ara kitaptı. Ben de sırayı bozmuş oldum ama Harry Bosch’tan çok Mickey Haller ağırlığında  ilerlediğinden çok da fark etmedi.Hatta bir ara sahneye McEvoy bile girdi Ama o da Bosch gibi geri planda kaldı. Bu Haller serisinin ikinci kitabı.Benim henüz okumadığım Güneşin Karanlığında ‘da geçen sebeplerle ara verdiği  avukatlığa bu kitapta geri dönüyor.

Haller döndükten sonra ,öldürülen meslektaşı Vincent’ın dava dosyalarını üstlenmek zorunda kalır.Müvekillerinden biri de ünlü bir film yapımcısı Walter Elliot’tır. Elliot karısını ve sevgilisini öldürmekle suçlanmaktadır ; tüm gözler bu davanın üzerindedir.Dava süresince Haller’in duruşma salonunda jüriye karşı zekasını konuşturması inanılmaz keyifliydi.Dediğim gibi keşke Bosch biraz daha ön planda görünseydi tadından yenmezdiJ


Mart 15’de Cody McFadyen’in Gölge Adam’ını okuyacağız. Katılmak isteyenleri bekleriz J


4 yorum:

  1. hangi seri , kaç kitap ..:D bu seri beni fena karıştırıyor sanki :D

    YanıtlaSil
  2. Merhaba canım blogunu yeni keşfettim takibe aldım hemen,seni de bloguma beklerim :) makeupby-ezgi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. tekrar merhaba selmin hanım haller serisi bende bulunmaktadır ama sizinle nasıl irtibata geçeceğim bi fikrim yok okuyamadığım kitapları sende bulunuyor mıchael connelly in

    YanıtlaSil
  4. Alakasız olacak ama blogun ismi nereden geldi, çok naif geliyor kulağa.

    YanıtlaSil