1 Ağustos 2013 Perşembe

OVERDOSE CHICK LIT

Bu üç kitabı da farklı zamanlarda okumak daha iyi olabilirdi. Sahilde kolay okunabilecek, kafa dağıtabilecek kitaplar olsun diye seçmiştim. Konuları çok benzer çıktı. 4 günde 3 tanesini okudum desem ne kadar kolay ilerlediğini anlatmış olurum. Neyse ki Muhteşem Gatsby ve Yaban Koyunun İzinde bu aşırı doz durumu sonrasında kurtardı.
Ben genelde bu tarz kitapları bitirdiğim yerde başkaları da okusun diye bırakırım.Ama kapakları o kadar güzel ki bir süre kitaplığımda tutmak istiyorum.İç kapaklarında koparıp alabileceğimiz ayraçların püsküllerin renkleri bile çok şeker.Ben işte böyle elbise alır gibi kitap alıyorum bazenBu arada Arkadya kitaplarının çoğu D&R'da indirime girmiş. 
Fiyatlar 9.90TL .Bu tarzı sevenler stoklasın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder